Raport: Zarządzanie wiedzą w marketingu.

Informacje, zawarte w tym raporcie (skrót), potwierdzają tylko to o czym już nie raz pisałem na moim blogu.

Zarządzanie wiedzą w polskich realiach, to jeszcze masa rzeczy, które muszą być wykonane i zrobione. Bardzo zmotywowało mnie do dalszej pracy nad moim blogiem aby uświadamiać przedsiębiorców jak ważnym czynnikiem jest wdrażanie takich systemów w ich firmach.

Postaram się pisać  o różnych możliwościach i pomysłach na adaptację systemów zarządzania wiedzą.

Na tej stronie opublikowana jest całość – Raport z badań nad wspieraniem zarządzania wiedzą i kreatywności w działach marketingu i firmach reklamowych.

Źródło

1 Response to “Raport: Zarządzanie wiedzą w marketingu.”


  1. 1 Tomek Karwatka Luty 1, 2009 o 10:45 pm

    Dzięki za info o Raporcie i zapraszamy do współpracy.


Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s





%d bloggers like this: