National Novel Writing Month.

Dokładnie o północy rusza National Novel Writing Month. Inicjatywa, która skupia wokół siebie początkujących pisarzy, którzy za zadanie mają do napisania 50 tys. słów poczynając od 01.11. – 30.11. Do programu może przystąpić praktycznie każdy, chociaż w zakładce FAQ wyczytałem, że dobrze jest mieć skończone 13 lat, ze względu na to, iż młodsza osoba może mieć problem z napisaniem tak długiej noweli🙂 50 tys. słów to około 175 stron A4!😀

Ja startuje po raz pierwszy🙂 Jestem ciekaw jak mi pójdzie i czy w ogóle dotrwam do końca. Oczywiście jestem pełen optymizmu i będę „walczył” do końca😉

Ah i najważniejsze o czym trzeba pamiętać – można pisać o wszystkim! Nie ma żadnych ograniczeń, no może poza jednym, nie można napisać 50 tys. razy jednego wyrazu😀

Wszystkich chętnych odsyłam na stronę projektu, w momencie, w którym to piszę, nie jest jeszcze za późno aby się zapisać.

Życzę Wszystkim uczestnikom powodzenia i wygranej.

Mój nick w projekcie to up25point0.

0 Responses to “National Novel Writing Month.”



  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

